Vous êtes commerçant montois et souhaitez fidéliser votre clientèle tout en attirant de nouveaux clients gratuitement ?
Vous désirez accroitre votre visibilité ?
Alors cette plate-forme mise à votre disposition par la Ville de Mons est faite pour vous !
Aucun coût au commerçant !
Pour nous rejoindre, c’est très simple :

Complétez le formulaire ci-dessous pour vous inscrire
- Nous vous demandons de nous fournir quelques informations de base pour vous inscrire sur cette plateforme, ces informations nous permettront de vérifier que vous avez accès à cette plateforme en tant que commerçant montois.

Attendez l’appel de la société Spidam pour une prise de rendez-vous rapide
-
Notre partenaire montois Spidam vous contactera rapidement pour convenir d’un rendez-vous en vos locaux.
Lors de ce rendez-vous, vous pourrez créer les différents comptes de paiements, livraisons et autres services que propose la plateforme
Vous recevrez alors une formation complète sur l’ajout des produits et leur promotion sur la MarketPlace.

Ajoutez vos produits à votre aise et de n’importe où
Après le rendez-vous, vous aurez déjà quelques articles publiés sur votre espace commerçant
Vous pouvez alors continuer l’encodage à votre rythme grâce à l’espace administrateur simple et intuitif
Ouvrez votre commerce au monde entier et recevez vos premières commandes en ligne !
Intégrer la plateforme
Remplissez le formulaire ci-dessous,
nous vous recontacterons afin de valider votre inscription.
FAQ
Here are some common questions about selling on Martfury
How do fees work on Martfury?
Joining and starting a shop on Martfury is free. There are three basic selling fees: a listing fee, a transaction fee, and a payment processing fee.
It costs USD 0.20 to publish a listing to the marketplace. A listing lasts for four months or until the item is sold. Once an item sells, there is a 3.5% transaction fee on the sale price (not including shipping costs). If you accept payments with PayPal, there is also a payment processing fee based on their fee structure.
Listing fees are billed for $0.20 USD, so if your bank’s currency is not USD, the amount may differ based on changes in the exchange rate.
What do I need to do to create a shop?
t’s easy to set up a shop on Martfury. Create an Martfury account (if you don’t already have one), set your shop location and currency, choose a shop name, create a listing, set a payment method (how you want to be paid), and finally set a billing method (how you want to pay your Martfuryfees).
How do I get paid?
If you accept payments with PayPal, funds from PayPal sales on Martfury will be deposited into your PayPal account. We encourage sellers to use a PayPal Business account and not a Personal account, as personal accounts are subject to monthly receiving limits and cannot accept payments from buyers that are funded by a credit card.
Do I need a credit or debit card to create a shop?
No, a credit or debit card is not required to create a shop. To be verified as a seller you have the choice to use either a credit card or to register via PayPal. You will not incur any charges until you open your shop and publish your listings.
What can I sell on Martfury?
Martfury provides a marketplace for crafters, artists and collectors to sell their handmade creations, vintage goods (at least 20 years old), and both handmade and non-handmade crafting supplies.